Compare

Pole midagi võrrelda

0 toode(t): 0,00 €

Ostukorvis pole tooteid.

Müügitingimused

  1. Müügitingimuste kehtivus

  • Müügitingimused kehtivad Homedream.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Homedream.ee omaniku Homedream OÜ (edaspidi Homedream.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  • Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja Homedream.ee vahelisi suhteid Homedream.ee hinnakiri, väljakujunenud head tavad ja Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid.
  • Homedream.ee veebipoes tellimust vormistades ja ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
  1. Hinnad

  • Homedream.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Homedream.ee veebipoe toodete hindadele lisandub transpordi hind: SmartPostiga saates 2,75 eurot, DPD kulleriga saates 4,20 eurot.
  • Ostud, mille kogusumma on vähemalt 47,90 eurot, toimetab Homedream.ee kliendile kohale tasuta.
  • Homedream.ee jätab endale õiguse hindu ühepoolselt muuta ja teha kampaaniaid.
  • Hindade muudatused jõustuvad alates informatsiooni ilmumisest veebilehele www.homedream.ee.
  • Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinnamuudatuste avaldamist Homedream.ee veebilehel, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
  1. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

  • Soovitud tooted lisada ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutada ostukorvis lingile „Vormista tellimus“.
  • Seejärel tuleb Kliendil valida, kas ta soovib tellimuse vormistada külalisena või läbi kliendikonto. Kliendikontoga tellimuse vormistamine tähendab, et Klient registreerib end Homedream.ee veebipoe kasutajaks ja logib kasutajana sisse. Kliendikonto omanikele on tavahinnaga tooted alati 5% soodsamad. Soodustus aktiveerub peale sisselogimist. Soodustus ei kehti kampaaniate ja erihindade puhul.
  • Tellimuse vormistamise lehel tuleb Kliendil täita nõutud andmeväljad, valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis, seejärel vajutada lingile „Esita tellimus“.
  • Tellimuse kinnitus saadetakse tellimuse tegemise käigus märgitud e-posti aadressile.
  • Tellimuse eest on võimalik tasuda pangalingiga (Swedbank, SEB, Nordea, Danske) või arvega.
  • Arvega maksmise soovitame Kliendil valida siis, kui ta soovib tasuda hiljem või teistes pankades siseriikliku maksena. Andmed makse tegemiseks leiab Klient tellimuse kinnituselt, mis saadetakse tellimuses märgitud e-posti aadressile.
  • Tellimust hakatakse täitma pärast tellimuse eest tasumist. Tellimus kehtib 5 päeva alates tellimuse vormistamisest, kui selle aja jooksul ei ole Klient arvet tasunud, siis tellimus tühistatakse.
  • Müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimuse kogusumma on laekunud Homedream OÜ arveldusarvele.
  1. Kauba kohaletoimetamine

  • Peale Kliendi poolset arve tasumist komplekteerib Homedream.ee tellimuse ja annab selle kohaletoimetamiseks üle SmartPostile või DPD-le.
  • Homedream.ee kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates arve tasumise hetkest ja on näidatud Homedream.ee veebilehel.
  • Kui tooted (mitte tootepakendid) on transpordi käigus saanud vigastada, siis asendab Homedream.ee need Kliendile.
  • Kui toote asendamine osutub võimatuks, siis pakub Homedream.ee Kliendile kauba maksumuse hüvitamist.
  • Homedream.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui viivitus on põhjustatud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest, transporditeenuse pakkuja poolt või muudest asjaoludest, mida Homedream.ee ei saanud ette näha.
  • Müügitingimustes väljatoodud kohaletoimetamise hinnad ja tingimused kehtivad ainult Eesti Vabariigi piires.
  1. Tellimuse muutmine ja tühistamine

  • Kui Klient on juba tellimuse esitanud, kuid soovib seda muuta/tühistada, tuleb esimesel võimalusel saata sellekohane e-kiri aadressile tere@homedream.ee. Kirjas märkida ära ka tellimuse number, mida Klient muuta/tühistada soovib.
  • Kui Klient soovib tellimusest loobuda, kuid on selle eest juba pangalingi kaudu tasunud, tuleb saata teade loobumissoovist tere@homedream.ee. Kirjas märkida ära pangakonto number, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa. Kui tellimust ei ole veel teele pandud, siis maksab Homedream.ee raha tagasi.
  • Kui kaup on juba teele pandud, kuid Klient soovib kauba siiski tagastada, siis kehtivad tagastamisõiguse tingimused (vt punkt 6).
  1. Tagastamisõigus

  • Teil on õigus tellimusest taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • Tellimusest taganemiseks tuleb esitada tagastamisavaldus e-posti aadressil tere@homedream.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Avaldusse tuleb märkida tellimuse või arve number ja pangakonto number, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa.
  • Tellitud kauba peab Klient tagasi saatma 30 päeva jooksul pärast tagastamisavalduse saatmist.
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
  • Kauba tagastamisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.
  • Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient (kuni 10 euro ulatuses).
  • Homedream.ee kannab kauba tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta tellimuses olevale tootele.
  • Homedream.ee teeb tellijale tagasimakse 30 päeva jooksul pärast tagastamisavalduse meieni jõudmist (eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires).
  • Kliendi süül vigastatud tooteid tagasi ei võeta.
  1. Pretensiooni esitamise aeg ja kord

  • Kliendil on õigus alates kauba kättesaamisest kahe aasta jooksul esitada pretensioone tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse kohta.
  • Homedream.ee ei vastuta Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel, toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
  • Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega.
  • Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote asendamine ei ole võimalik.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile tere@homedream.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  1. Turvalisus

  • Kliendi isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.
  • E-kirju uute toodete ja sooduspakkumiste kohta saadab Homdream.ee ainult Kliendi eelneval loal.
  1. Muud tingimused

  • Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Homedream.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
  • Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Homedream.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

syda